قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهکارهای بالا بردن ویو سایت

دوستان، این تکنیک، توی نسخه دموی مجانی آموزش لینک بیلدینگ و Off-Page SEO هم گفته شده اما با وجود اینکه این تکنیک، به چهره رایگان، تعلیم دیتا شده، هنوز خیلی ها درباره این تکنیک و درک این تکنیک اشتباه می کنند.


از ما می پرسند، ما میخوایم توی کلمه کلیدی خاصی رتبه بگیریم.پس باید ورودی گوگل با اون واژه کلیدی خاص، خریداری کنیم(به طریق ایمن و طبیعی) که مایه افزایش CTR ما بشه و در نتیجه مایه رشد رتبه ما از صفحه دو یا بالاتر به لینک های یک صفحه یک بشه.


اگر شما هم چنین فکری دارید دشوار در اشتباهید!


اگر به پنالتی شدن یا صرف هزینه ای که منجر به نتیجه نشه، علاقه مندید، حتما با کیورد هاتون، ورودی گوگل بخرید.چون به هدررفتن پول شما و افزایش شایستن پنالتی شدن شما کمک میکنه!


اگر می پرسید، بعد کلا نباید ورودی گوگل خرید؟ باز هم در اشتباهید! مشابه این می مونه که چون با چاقو میشه قتل سپریدن داد و به افراد گزند زد، کلا چاقو رو بندازیم دور! همه چیز پیوستگی به چگونگی استفاده شما و تحلیل شما داره.پس با ویدئو به اتفاق باشید.


تکنیک چیه؟

برای افزایش بازدید رایگان در کلمه کلیدی باره نظر، باید ورودی گوگل شما با سرچ اون واژه کلیدی به علاوه برند شما بسیار بشه.جستجوی آموزش لینک سازی سئوروز، باعث ارتقای رتبه آموزش لینک سازی در گوگل میشه.دقت کنید، باعث ارتقای رتبه “آموزش لینک سازی” میشه بدون کلمه سئوروز(برند).

پس نگید ما با سرچ کلمه کلیدی +  برند لینک یک هستیم پس به این چهره نباید ورودی گوگل برپایی کنیم! توی ویدئو در ارتباط با اینکه چرا سرچ واژه کلیدی خالی، خطرناک و در بهترین حالت، بی اثره، صحبت کردیم.


 


در پیوستگی ۸ شرط لازم برای اجرای این تکنیک رو بهش می پردازیم.


۸ شرط اصلی هستی داره برای اینکه بتونید از ورودی های گوگلی که طبیعی نیستند، یعنی خودتون ایجادشون کردید یا خریداری کردید، بتونید بهره‌گیری کنید:


۱- توی سرچ کنسول به عنوان Impression و Click بیفته.نه  فقط آنالیتیکس و آمارگیر ها.

۲-با سرچ کیورد نباشه.با سرچ برند و کیورد + برند باشه.مثلا کیورد شما طراحی سایت هست و برند شما حمید هست، باشه طراحی سایت حمید و البته در لینک های نخست هم باشید در این حالت.در این صورت، CTR  نزدیک  صد درصد طبیعی هست چون کسی که دنبال برند خاصی هست روی اون برند کلیک میکنه.

۳-همزمان با بازدید مستقیم باشه.چون سایتی که مردم برندش رو سرچ میکنن، قطعا بازدید سر راست هم داره.

۴- رضایت کاربر پایین سوال نره.Bounce Rate بالا نباشه.یعنی بعد از ورود به سایت، روی لینک های داخلی کلیک بشه.ماندگاری در صفحه ربطی به بونس ریت(دقیقا تعریف اصلی Bounce Rate) نداره.بونس ریت بالا از این حاصل میشه که کاربر صفحه ای که باز میکنه برای اولین بار، آخرین صفحه ای باشه که از اون سایت می بینه.یعنی کلیک روی لینک داخلی نمیکنه.ولی اگر ماندگاری و کلیک روی صفحات داخلی، هر دو لحاظ بشه، عالیه.

۵- کد واسط نداشته باشه.کد واسط، لو دهندست یا حداقل در الگوریتم های اینده گوگل ممکنه لو بره.چطور ممکنه Impression و کلیک هر سایتی یهو زیاد میشه و دقیقا همون سایت ها، یه request قبل از گوگل به یه آدرس دیگه ای فرستادند؟در حالت طبیعی اینطور نیست.چون خیلی از سیستم ها شما باید یه کدی تو سایتت بذاری لغایت بتونه کار کنه.مگر اینکه خیلی حرفه ای و jquery base این request رو بفرستند که مفتوح بعدها بردباری کشف شدنش توسط گوگل هست.

۶- بازدید ها به بازدید های بازگشتی تبدیل بشن.یعنی پس از چند روز، درصدی از کاربران برگردند به طوری که در یک ماه حدود ۳۰ درصد returning visitor داشته باشید.

۷-گوگل ، ربات بودن یا مصنوعی بودن بازدیدر و تشخیص نده.برای این پیشه باید User ها طبیعی باشن و با دنیای راستین مطابقت داشته باشن.و همینگونه آی پی اون کشور.مثلا توی ایران N درصد فایرفاکس N درصد کروم و هر ورژن هم متفاوت، سیستم عامل ها و Device ها هم متفاوت باشه و با دستگاه های روز و نسبت مرورگرها و دستگاه های روز هم سازگار باشه.این باره هم توی نسخه دموی ۱۰ دقیقه ای مجانی تعلیم لینک بیلدینگ و Off Page، کالبدشناسی کردیم.

مدیر مالی هواوی با وثیقه ۷.۵ میلیون دلاری آزاد شد

هواوی

همانطور که احتمالا می‌دانید، مدیر مالی هواوی ، «منگ وانژو»، مدتی قبل به‌درخواست وزارت دادگستری آمریکا در فرودگاه ونکوور دستگیر شد. اتهام که برای او مطرح شده، دور زدن تحریم‌های ایران از طریق دروغ گفتن به بانک‌ها و انجام معاملات تجاری با ایران است.

ساعاتی قبل، به گزارش CNN، خانم ونژو با پرداخت وثیقه ۷.۵ میلیون دلاری به‌صورت موقت از بازداشت خارج شده است. او پذیرفته که پاسپورت خود را در اختیار مقامات قرار دهد و هزینه‌ی نیروهای امنیتی اطراف خانه خود در ونکوور را پرداخت کند. او همچنین قرار است دستبند مجهز به تراشه GPS را بر دست خود ببندد تا نیروهای امنیتی بتوانند در همه حالت او را زیر نظر داشته باشند. در ضمن هر روز از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح باید از خانه خود خارج نشود.

وکیل خانم «وانژو» گفته که او هیچ قصدی برای فرار ندارد.

وکیل خانم «وانژو» گفته که او هیچ قصدی برای فرار ندارد زیرا انجام چنین کاری منجر به تحقیر خود او، خانواده‌اش، هواوی و دولت چین خواهد شد. آقای ترامپ هم در این رابطه گفته که شاید در این پرونده دخالت کند تا بتواند قرارداد تجاری خوبی را با کشور چین منعقد کند.

در ماه‌های اخیر، جنگ تجاری چین و آمریکا شدیدتر از گذشته شده و این کار، آتش این درگیری را شعله‌ورتر کرده است. در همین زمینه، باید خاطرنشان کنیم که دولت آمریکا استفاده از تجهیزات مخابراتی هواوی را ممنوع اعلام کرد و از هم‌پیمانان خود خواسته چنین کاری را انجام دهند. درخواستی که فعلا با جواب مثبت کشورهایی مانند ژاپن، نیوزیلند و استرالیا روبرو شده است.

منبع: GSM Arena

اپل ۱ میلیارد دلار برای ساخت کمپ جدید خود هزینه می‌کند

اپل

اپل ساعاتی قبل اعلام کرد که قصد دارد ۱ میلیارد دلار برای کمپ جدید خود در شهر آستین ایالت تگزاس هزینه کند. در حال حاضر در این شهر یک کمپ اپل وجود دارد که در آن ۶۲۰۰ کارمند مشغول به کار هستند و بعد از مقر اصلی در کوپرتینو کالیفرنیا، این دومین مقر بزرگ شرکت اپل محسوب می‌شود.در ضمن باید بگوییم که این کمپ به‌طور کامل مبتنی بر انرژی‌های تجدیدپذیر خواهد بود.

در بیانیه شرکت اپل‌ آمده این کمپ کمتر از ۱ مایل با کمپ فعلی فاصله دارد و مساحت آن حدود ۵۴ هکتار خواهد بود. در ابتدا حدود ۵۰۰۰ نفر در این مقر جدید مشغول به کار می‌شوند و در سال‌های بعد این عدد به ۱۵۰۰۰ نفر خواهد رسید. اپل‌ همچنین در سه سال آینده می‌خواهد دفاتر جدیدی را در شهرهای سیاتل، سن‌دیگو و کالور سیتی تاسیس کند. در هرکدام از آن‌ها، بیش از ۱۰۰۰ کارمند مشغول به کار خواهد شد.

اپل

این برنامه‌های جدید در پی قوانین مالیاتی تازه دولت آمریکا پدید آمده که دیگر جلوی فرار مالیاتی حاصل از درآمد بین‌المللی اپل‌ را می‌گیرد. این کمپانی در ماه ژانویه اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۳ حدود ۳۰ میلیارد دلار در دفاتر موجود در کشور آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد و ۲۰ هزار شغل جدید را در این کشور ایجاد می‌کند.

همچنین اپل اعلام کرده در دفاتر فعلی خود در شهرهایی مانند نیویورک، بوستون، پیتسبورگ و پورتلند، شغل‌های زیادی را ایجاد می‌کند. اپل قصد دارد طی ۵ سال آینده حدود ۱۰ میلیارد دلار برای دیتاسنترهای موجود در آمریکا هزینه کند که ۴.۵ میلیارد دلار آن در سال جاری و سال آینده صرف می‌شود.

در نهایت، اپل خاطرنشان کرده که این شرکت در سال ۲۰۱۸ حدود ۶ هزار شغل را به وجود آورده و حالا در سرتاسر ایالات متحده آمریکا حدود ۹۰ هزار نفر برای شرکت اپل کار می‌کنند.

منبع: CNN

باگ جدید فیسبوک موجب افشای میلیون‌ها عکس شده است

فیسبوک

به‌نظر می‌رسد روند رسوایی‌های فیسبوک به این زودی‌ها پایان نمی‌یابد. این کمپانی ساعاتی قبل اعلام کرد که یک باگ موجود در API مربوط به دسترسی تصاویر حدود ۶.۸ میلیون کاربر را تحت تاثیر قرار داده است. این باگ به‌صورت بالقوه، عکس‌های کاربران را در اختیار اپلیکیشن‌های شخص ثالث قرار می‌داده و حتی در مواردی این دسترسی مربوط به عکس‌هایی بوده که هیچوقت منتشر نشده بودند.

فیسبوک می‌گوید این باگ در روزهای ۱۳ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ وجود داشته است.

طبق بیانیه‌ی فیسبوک، این باگ موجود در API موردنظر، به اپلیکیشن‌های شخص ثالث فراتر از حد معمول اجازه‌ی دسترسی به عکس‌های مختلفی را می‌داده. اگرچه چنین اپلیکیشن‌هایی معمولا دسترسی به عکس‌های تایملاین دارند، اما به دلیل وجود این باگ، آن‌ها می‌توانستند به برخی از عکس‌های بخش Marketplace و استوری دسترسی پیدا کنند. در برخی موارد، این اپلیکیشن‌ها حتی به عکس‌هایی که صرفا آپلود شده ولی منتشر نشده‌اند، دسترسی پیدا کرده‌اند.

فیسبوک می‌گوید این باگ در روزهای ۱۳ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ وجود داشته است. در بخشی از این بیانیه آمده: «در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد اطلاعات حدود ۶.۸ میلیون کاربر تحت تاثیر این باگ قرار گرفته و حدود ۱۵۰۰ اپلیکیشن توسعه یافته توسط ۸۷۶ توسعه‌دهنده امکان دسترسی به این اطلاعات را پیدا کرده‌اند.»

کمپانی فیسبوک برای وجود این باگ عذرخواهی کرده و گفته از طریق همکاری نزدیک با توسعه‌دهندگان، به‌زودی می‌توانند کاربرانی که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اند را شناسایی کنند. سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای این کمپانی نبوده است و معلوم نیست چه زمانی این کمپانی می‌تواند جلوی وقوع چنین رسوایی‌هایی را بگیرد.

منبع: Slash Gear

گوگل ۱ میلیارد دلار برای ساخت مقر جدید خود هزینه می‌کند

گوگل

چند روز بعد از انتشار اخبار مربوط به ساخت مقر ۱ میلیارد دلاری اپل، ساعاتی قبل گوگل اعلام کرد که برای ساخت مقر جدید خود در منطقه میدان «هادسن» (Hudson) نیویورک می‌خواهد ۱ میلیار دلار هزینه کند.

همین حالا در نیویورک حدود ۷۰۰۰ کارمند گوگل مشغول به کار هستند و این شرکت طی ۱۰ سال آینده می‌خواهد این آمار را دو برابر کند. مساحت این کمپ به حدود ۱۶ هکتار می‌رسد و به گفته‌ی این شرکت، به‌عنوان مقر اصلی فعالیت‌های بین‌المللی گوگل انجام وظیفه خواهد کرد.

این کمپ به‌عنوان مقر اصلی فعالیت‌های بین‌المللی گوگل انجام وظیفه خواهد کرد.

این اقدام، در راستای جدیدترین اهداف گوگل‌ برای افزایش کارکنان خود در خارج از منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو محسوب می‌شود. مدیر ارشد مالی گوگل در همین رابطه می‌گوید: «سرمایه‌گذاری ما در نیویورک بخشی از تعهدمان برای رشد و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، دفاتر و شغل‌های موجود در آمریکا است. در حقیقت، اخیرا رشد ما در مناطق خارج از خلیج سان‌فرانسیسکو، بیشتر از داخل آن بوده و در سال جاری دفاتر و دیتاسنترهای جدیدی در شهرهایی مانند دیترویت، بولدر، لس‌آنجلس، تنسی و آلاباما افتتاح کرده‌ایم.»

در همین رابطه باید به آمازون هم اشاره کنیم که چندی قبل بعد از مدت‌ها جست‌وجو، نیویورک را به‌عنوان مکان مقر شماره دو خود انتخاب کرد.

منبع: TechCrunch