قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چرا باید به سئو وردپرس اهمیت داد؟ دلیل اهمیت به سئو چیست؟

برای دیده شدن در فضای اینترنت و افزایش شدامد ورودی به سایت شما، چندین راه هستی دارد. یک راه که زیاد برای شما هزینه بر خواهد بود، تبلیغات می باشد. که این باره صرفا دیده شدن برند و اسم و یا فرآورده شما در سایر سایتها می باشد. تضمینی برای ورود همه کاربران به سایت شما وجود ندارد. اما شما تصور کنید، شخصی نیازمند محصولی باشد که شما در سایت خود ارائه داده اید و سایت شما در نتایج جستجو، در رتبه اول قرار گرفته باشد. در این صورت آن شخص از راه یک جستجوی ساده به راحتی وارد سایت شما خواهد شد. این یعنی جذب بیننده هدف.

تعداد جستجو در اینترنت یومیه در حال افزایش است. در حال حاضر بیش از 6 میلیارد جستجو در روز اتمام می شود. هرچقدر سهم شما از این کاربران بیشتر باشد، بخت بالاتری برای فروش محصولات و ارائه خدمات خواهید داشت. بعد هرگز به سادگی از این جستار رد نشوید. اگر تا به حال مقاله ی دوره تعلیم رایگان سئو را مطالعه نکرده اید، به لینک پایین رفته و لیست آموزش های ما را مطالعه فرمایید.

لینک نوشتار : آموزش رایگان سئو در دوره تعلیم گام به گام سئو سایت وردپرسی

سئو چیست؟ - آموزش مفاهیم اولیه سئو در بهینه سازی سایت

چگونه در سئو و بهینه سازی سایت کامیاب شویم؟
شاید بپرسید مهمترین فاکتور کامیابی در سئو چیست؟ فرآوری محتوای ارزشمند احد از مهمترین فاکتورهای موفقیت در بهینه سازی سایت می باشد. شما باید بتوانید محتوایی تولید کنید که هم احتیاج کاربر را رفع کند و هم برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. در کناره این فاکتور مهم، شما باید از یک طراحی سایت پسندیده برخوردار باشید. لینک سازی داخلی و لینک سازی بیگانه نیز مورد دیگری است که می بایست شما رعایت کنید الی به کامیابی برسید. در جستار فرآوری محتوا می بایست به این نکته پروا کنید که مطالب شما نباید کپی از سایت ها و مقالات سایر باشد. چرا که موتورهای جستجو به راحتی این سوژه را متوجه می شوند و شما را با جریمه های وزین مواجه خواهند کرد. در نتیجه مایه تفریق رتبه شما در نتایج جستجو خواهد شد.

همواره باید به این نکته پروا داشت که بهینه سازی سایت امریست زمان بر و طولانی. و اینکه تکنیک ها و نکات زیاد زیادی در این بحث وجود دارد. که به تدریج مقالات متفاوتی در این خصوص برای شما منتشر خواهیم کرد. اگر شما می خواهید سایت خود را سئو کنید، دو مسیر هستی دارد. مسیر اول اینکه خودتان این شغل را اتمام دهید. که در این چهره می بایست تمام نکات و گذرگاه حل های بهینه سازی سایت را یاد بگیرید. که این امر مستلزم خواستن مقالات انبوه و بروز در دنیای سئو می باشد. ممکن است مدتی طولانی باشد. مسیر حل دوم رجوع به کارآزمودگان سئو می باشد. این افراد با تجربه و علمی که در این خصوص دارند مطمئنا شما را زودتر به هدفتان خواهند رساند. ولی این طریق مستلزم هزینه بالا برای شما خواهد بود.

نتیجه گیری:
تا اینجا با مفهوم اولیه سئو در بهینه سازی سایت در مقاله آموزش سئو وردپرس رایگان  چیست؟ آشنا شدید و به این سوژه پی بردید که سئو یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو. هدف اصلی این است که سایت ما به رتبه اول نتایج در جستجوها بیاید و این شغل مستلزم رعایت دقیق نکات و تکنیک هایی است که برای موتورهای جستجو زیاد اهمیت دارد. رعایت تکنیک های مجاز و دور نزدن موتورهای جستجو می تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک شایانی نماید. تیم وردپرس باران بزودی مقالات متعددی در این خصوص برای شما عزیزان منتشر خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.