قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مریسا میر همچنان محبوب ‌تر از مدیران عامل سابق یاهو است

ممکن است روزهای آتی آخرین روزهای حضور وی در جایگاه مدیرعاملی شرکت یاهو باشد، اما بر طبق اطلاعات سایت Glassdoor، او محبوب‌ترین مدیر عامل یاهو بوده است.

mayer

امتیاز تایید او به عنوان مدیر عامل، توسط کارمندان ناشناس Yahoo در سایت Glassdoor به ثبت رسید، که در حال حاضر او دارای امتیاز ۶۷ درصد از لحاظ صلاحیت مدیریت است. امتیاز او در مقایسه با سه مدیر پیشین یعنی اسکات تامپسون، کارول بارتز، و جری یانگ در هنگام خروج از یاهو، بالاتر بوده است. (در این ارزیابی راس لوینسون که تنها مدیر عاملی موقت برای یاهو بود، در نظر گرفته نشد.)

البته این امتیاز از زمان آغاز به کارِ میر در یاهو در سال ۲۰۱۲، که ۹۹ درصد بوده، کاهش زیادی داشته و باید گفت این کمترین امتیاز او تا به امروز بوده است. این امتیاز در ۴ سال اخیر به تدریج کم شده است.

این امتیازات برحسب بازتابِ کاملی از عملکرد او در زمان مدیریت یاهو است. در ابتدا هنگامی که او در سال ۲۰۱۲ در یاهو مشغول به کار شد، یاهو با هیجانی دوباره روبرو شد و افرادی بسیار با استعداد را از سرتاسر دنیا جذب کرد. اما پس از چند پروژه ناموفق و متوقف شدن رشد یاهو، این شرکت دوباره قدرتِ خود را از دست داد و با قیمت ۴.۸ میلیارد دلار به ورایزون فروخته شد. انتظار می‌رفت که در این شرایط وی یاهو را ترک کند اما به نظر می‌رسد او فعلا برنامه‌ای برای رفتن از یاهو ندارد.

افت یاهو

شاید دلیل کاهش این رتبه بندی مسائلی باشد که کارمندان یاهو در بررسی شرکتِ خود، بیان می‌کنند. عدم رهبری و مدیریت صحیح اصلی‌ترین دلیل ناموفق بودن این شرکت بوده است. تعداد آرایی که امیدوار به بهبود اوضاع این شرکت بودند، ۲۷ درصد کاهش یافته است، البته این مقدار در دو سال اخیر به نصف رسیده است. به نظر نمی‌رسد که یاهو پیشرفت چشمگیری داشته باشد، حداقل تا زمانی که عضوی از Verizon است. رتبه تایید مدیر عامل ورایزون ۶۷ درصد است که به رتبه میر بسیار نزدیک است. رتبه بندی شرکت، ۳.۴ و رتبه مدیریت ارشد، ۲.۷ هستند که بسیار مشابه رتبه یاهو است.

جدول کامل را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید:

verizon

۵ راه جالب برای بررسی آب‌ و هوا در هر روز

بسیاری از ما هر روز آب و هوا را بررسی می‌کنیم. این‌که امروز هوا چقدر گرم یا سرد خواهد بود یا این‌که آیا روز‌های آینده برای مسافرت آب‌ و هوایی مطبوع خواهند داشت، برای خیلی‌ها اهمیت دارد. پس بهتر است کاری را که هر روز برای بررسی هوا انجام می‌دهیم را تبدیل به یک فعالیت سرگرم‌کننده کنیم. امروزه وب‌سایت‌ها و  برنامه‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها از وضعیت آب و هوا با خبر شد. بیشتر ما به سایت‌هایی برای هواشناسی مراجعه می‌کنیم که از از نگاهمان جذاب‌تر هستند، اما راه‌های خنده‌دارتری هم برای آگاهی از آب و هوا وجود دارد. جای تعجب ندارد که چرا هنوز هم مردم به ساخت وب‌سایت‌های هواشناسی ادامه می‌دهند، چرا که این نوع از سایت‌ها همواره برای مردم جذاب است. در اینجا ۵ راه جالب برای آگاهی از وضعیت آب و هوا را معرفی می‌کنیم.

 Meowser: یک برنامه هواشناسی برای اندروید و IOS همراه با تصاویر متحرک گربه

شما می‌توانید از وضعیت هوا مطلع شده و تصاویری متحرک (GIF) از گربه‌ها ببینید. این یک برنامه تر و تمیز و جالب برای مرور آب‌ و هوا است که هر روز تصاویری متحرک را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این تصاویر را کپی کرده و بعدا در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده کنید. درست است که این روشی ساده است، اما می‌تواند یک راه ساده برای شاد کردن شما در اول صبح باشد. این برنامه را از دست ندهید.

weather

 Graph.no: دریافت وضعیت آب و هوا با نوشتن خط فرمان

اگر گربه‌ها شما را خوشحال نمی‌کنند، ممکن است با روش کدنویسی بیشتر ارتباط برقرار کنید. اگر شما به دنبال چیزی متفاوت هستید، این سرویس آب و هوا مخصوص شما است. تنها لازم است که پنجره فرمان را باز کرده و دستور  Tehran@graph.no را تایپ کنید. در اینجا اسم شهر مورد نظر خود را جایگزین کلمه تهران کنید. بعد از تایپ این دستور، شما سریعا وضعیت آب و هوای شهر خود را دریافت خواهید کرد.

weather

این برنامه روی ویندوز، لینوکس و مک کار می‌کند. توصیه می‌شود که حتما این برنامه را امتحان کنید چرا که روشی سریع است و علاوه بر آن شما می‌توانید دستورات مختلفی را تایپ کرده و اطلاعات مربوط به آن دستورات را دریافت کنید. مثلا با نوشتن o:Tehran@graph.no شما یک خط از خلاصه شرایط آب و هوایی موجود در شهر مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

Weather From: گزارش آب‌ و هوا توسط یک مادربزرگ پر حرف

ملاقات بستگان پرچانه شاید برای عده‌ای جذاب باشد، کاری که دقیقا برنامه Weather From انجام می‌دهد. شما خلاصه‌ای از وضعیت آب و هوای موجود را دریافت می‌کنید، البته با کمی طنز، چون کسی که این اخبار را برای شما بیان می‌کند یک فرد سالخورده است.

weather

حرف‌هایی که این مادربزرگ می‌زند، پر آب و تاب و گاهی غیر مودبانه است ولی این روش خوبی برای سرحال شدن در اول صبح است. این برنامه شاید برای همه مناسب نباشد اما ممکن است که شما آن‌را بپسندید. پس بهتر است که آن‌را امتحان کنید.

Should I Get Up:  ساده‌ترین سایت برای آگاهی از آب و هوا 

بعضی اوقات مطلع شدن از آب و هوا تنها به یک منظور است؛ آیا هوا ارزش از خواب برخاستن و ترک کردن رختخواب را دارد؟ تلاش این سایت عمدتا برای پاسخ دادن به این سوال است. اما علاوه بر این‌کار اطلاعات بسیاری را به شکلی جذاب به شما ارائه می‌دهد. این سایت نمودار‌هایی که باد، باران و زمان باقی‌مانده تا طلوع آفتاب را نشان می‌دهد، را شامل می‌شود. این سایت می‌تواند home page  کامپیوترتان باشد، بهتر است نگاهی به آن داشته باشید چون احتمالا آن‌را دوست خواهید داشت.

weather

Moon Giant : پی ببرید که ماه در چه وضعیتی است

آخرین باری که به ماه توجه کرده‌اید، چه زمانی بوده است؟ اگر مدت زیادی از آن زمان می‌گذرد، زیاد خوشایند نیست، چرا که در بسیاری از موارد اولین تقویم بشریت براساس این سنگی که به دور سیاره ما می‌چرخد، بوده است. اگر می‌خواهید که با ماه در ارتباط باشید، وب‌سایت Moon Giant را از دست ندهید. شما در این وب‌سایت می‌توانید از وضعیت هر لحظه ماه باخبر شوید و در کنار آن اطلاعات بسیاری به دست آورید.

weather

برای شما پنج سایتی که ایده‌ای بیش از اطلاع‌رسانی آب و هوا را داشتند، معرفی کردیم. اما این موارد تنها راه‌های جالب آگاه شدن از وضعیت هوا نیست. شما از چه برنامه یا وب‌سایتی استفاده می‌کنید؟

فعال کردن طراحی متریال در مرورگر کروم

اگر گوگل کروم، مرورگر پیش‌فرض شما در سیستم عامل ویندوز است، هم‌اکنون می‌توانید تغییرات بزرگی را در ظاهر آن ایجاد کنید. شرکت گوگل در اقدامی جالب، امکان تغییر تم مرورگر به طراحی متریال را در برخی از دستگاه‌ها برای کاربران فراهم کرده است. اگر بعد از تغییر تم قصد بازگشت به حالت قبلی را داشته باشید، به راحتی می‌توانید از طریق همان تنظیمات مخفی فعال کردن طراحی متریال این کار را انجام دهید.

در ادامه‌ی مقاله شیوه‌ی فعال کردن طراحی متریال را شرح خواهیم داد اما قبل از آن قصد داریم تا توضیح مختصری درباره‌ی تغییرات اعمال شده بیان کنیم. تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، مربوط به طراحی قبلی (non-material) است. همان‌طور که می‌بینید، زبانه‌ها کوتاه‌تر و گوشه‌ی آ‌ن‌ها گرد شده است. به علاوه، عناصر ناوبری ضخیم‌تر و پوشه‌های بوکمارک رنگی هستند.

گوگل کروم با طراحی متریال

در طراحی متریال، بارزترین تغییر مربوط به زبانه‌ها (tab) است که نسبت به حالت قبلی بزرگ‌تر بوده و گوشه‌ی آن‌ها تیزتر شده است. همچنین، عناصر ناوبری بسیار نازک‌تر از قبل شده و پوشه‌ی بوکمارک (bookmark) تخت و خاکستری رنگ شده است.

گوگل کروم با طراحی متریال

تم دارای طراحی متریال در بیش‌تر رایانه‌های مک به طور پیش‌فرض فعال شده است اما در سیستم عامل ویندوز این طراحی به صورت یک راز سر به مهر باقی مانده است! با معرفی این ترفند مخفی، کاربران می‌توانند بین طراحی متریال و طراحی قدیمی مرورگر جابه‌جا شوند (Switch). برای انتخاب تم مرورگر خود، آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر کروم تایپ کرده و کلید اینتر را از صفحه کلید بفشارید. پس از این کار به طور مستقیم به تنظیمات مربوطه دسترسی خواهید داشت.

chrome://flags/#top-chrome-md

گوگل کروم با طراحی متریال

در این بخش، دو گزینه در اختیار کاربران قرار دارد. اولین گزینه، ظاهر بخش بالایی مرورگر کروم را همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به طراحی متریال تغییر می‌دهد. کاربران می‌توانند یکی از گزینه‌های پیش‌فرض (default)، غیر متریال (Non-material)، متریال (material) و متریال ترکیبی (material hybrid) را انتخاب کنند.

گوگل کروم با طراحی متریال

گزینه‌‌ی دوم هم امکان تغییر تم سایر بخش‌های مرورگر مانند حباب‌های حاوی پیام، کادرهای محاوره‌ای و غیره را برای کاربران فراهم می‌کند. با فعال شدن گزینه‌ی دوم تغییر چندانی حاصل نمی‌شود که می‌تواند به دلیل عدم تکمیل شدن تم کروم به وسیله‌ی گوگل باشد. در هر صورت، هنگامی که هر یک از تنظیمات یاد شده را تغییر دهید، برای اعمال شدن آن‌ها باید مرورگر را از نو راه‌اندازی کنید. برای این کار می‌توانید بر روی RELAUNCH NOW کلیک کنید.

گوگل کروم با طراحی متریال

هر زمان که بخواهید می‌توانید با مراجعه به آدرس یاد شده، یکی از تم‌ها را انتخاب کنید. پس از فعال کردن تم مورد نظر، تا زمانی که خودتان اقدام به تغییر آن نکنید، در همان حالت باقی خواهد ماند.

بالا بردن آمار بازدید سایت

یکی از مهمترین سوالات صاحبان وبسایت که رو به پیشرفت وبسایت خود میباشند این است که “چگونه آمارگرفتن بازدید سایت را بالا ببریم” در همین سوژه رهنمود همیشگی ما به صاحبان وبسایت و شرکت های طراحی سایت این است که از شیوه های رایگان که همش موجود میباشد کاربرد کنند احد از بهترین طریق برای جستار چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم افزایش ورودی از طریق گوگل است که در این مطلب “راهکار های افزایش ورودی از راه گوگل“به چهره کامل درباره این موضوع گفتگو می کنیم

همانطور که میدانید گوگل اصلی ترین موتور جستجو در دنیای وب میباشد و چشم وهمچشمی اصلی بر راز افزایش ورودی از راه گوگل است که مایه میشود یومیه شمار زیادی بازدید کننده وارد سایت شود و همانطور هم که همیشه گفتیم بازدید کننده های زیاد تر هم مایه فروش اغلب سایت شما و در نهایت رونق کسب و کار شما میشود.

۱) دائم سعی کنید درونمایه تخصصی برپایی کنید
منظور از محتوا تخصصی این جستار است که شما به جای تمرکز بر روی چندین موضوع سعی کنید از یک جستار فرمانبرداری کنید چرا که اکثر افرادی که در وب هستند به پیگیری تخصص گرایی هستند یعنی پیگیری تعلیم درباره یک سوژه خاص میگردند .پس در گزینش درونمایه هایی که در سایت خویش منتشر میکنید دقت کافی را داشته باشید.
گوگل نیز برادر دارد که سایت شما حول یک محور باشد یعنی در رابطه با یک گویه کاری خاص باشد مثلا طراحی وبسایت و سئو سایت, پوشاک و… پس گوگل به معرفی محتوایی علاقه اثر میدهد که با یک سری واژه ها کلیدی پیوسته با هم و حول یک سوژه مشخص باشد.
یکی از روش ها برای شغل کردن بر روی یک موضوع به خصوص این است که واژه های کلیدی یک  سوژه به خصوص را از راه ابزار  keywords planner بدست آورده و آنها را فهرست کنید بهترین کلمات را گزینش کرده و بر روی آنها کار کنید
2)  تارنگار یا وبسایت خویش را بروز رسانی کنید و فعال باشید
سعی کنید منظم و در بازه های زمانی مشخصی مطلب ارسال کنید به این صورت که مثلا در هفته ۳ مطلب در ساعات خاصی از روز در وبلاگ یا وبسایت خویش بارگذاری کنید و به محض انتشار مطلب خویش در وبسایت آن را در شبکه های مجازی انتشار دهید این شغل سبب میشود که علاوه بر اینکه از شبکه های اجتماعی کاربران به سایت شما هدایت شوند بک لینک های مناسبی از سایت های  معتبر همانند فیسبوک ، توییتر و… توسط آورید که در رتبه شما و وانگهی در افزایش ورودی از طریق گوگل  کارساز است.
اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است پس حتما محصولات زیادی دارید گرد از از طریق های افزایش ورودی از طریق گوگل بارگذاری منظم همان محصولات در وبسایت است و برپایی تقسیم تارنگار برای سایت است شما در دسته تارنگار سایت خود علاوه بر اینکه وبسایت خود رابروز نگه میدارید میتوانید افزایش بازدید سایت رایگان  با برپایی مطالب جذاب کاربران سایت خویش را ترغیب به خرید از محصولات یا خدمات خویش کنید بطور کلی برپایی یک وبسایت به تنهایی نمیتواند برای سایت شما بازدید کننده بیاورد ورود بازدید کننده به سایت در نتیجه عوامل زیادی میباشد که یکتا از روشهای افزایش ورودی از راه گوگل فعال و بروز بودن یک وبسایت میباشد.
3) همکاری و جذب لینک
همیشه کوشش کنید وبسایت هایی که در رابطه با زمینه کاری شما هستند را معرفی کنید آنها رابررسی کنید و وبسایت هایی که به شما دستور درج مطلب با لینک اختصاصی شما را میدهند پیدا کنید و برای آنها مطلب بگذارید و لینک وبسایتتان را به چهره Follow در آن مطلب پیمان دهید مثلا اگر مقوله شغل شما سئو و بهینه سازی وبسایت است سایتی را پیدا کنید در زمینه طراحی سایت  کار و جنبش میکند مطلبی در این باره برپایی کنید و در آن مطلب لینک خویش را درج کنید.
4) مطالب کپی پیمان ندهید و یا اگر کپی کاری میکنید لینک منبع را درج کنید
اصالت یک محتوا برای گوگل اهمیت دارد برای گوگل مهم است چنانچه شما یک مطلب را از جایی کپی میکنید منبع این نقل قول خویش را ذکر کنید پس چنانچه کپی کاری میکنید حتما لینک منبع را بیان کنید یک مطلب کپی متواند به رتبه شما در گوگل گزند برساند پس حتما سعی کنید همیشه مطالب اختصاصی خودتان را بنویسید.
در پذیرش به  سوال چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟ میتوان موارد زیادی را مطرح کرد اما در این نوشتار سعی خواهیم کرد مهمترین عناوین را مطرح کنیم :

محتوای خاص و تخصصی برپایی کنید :
گوگل به وبسایت هایی که حول یک سوژه مشخص کار و جنبش دارند اهمیت بسیار زیادی میدهد کوشش کنید مقالاتی که در وبسایت خویش وارد میکنید دقیقا پیوسته با وبسایت و سوژه کاری شما باشد

برندسازی با هوش مصنوعی و مشکلات آن

درک نادرست انسان از هوش مصنوعی و تجربه‌ی ناکافی وی در فعالیت‌های این حوزه، ازجمله برندسازی، یکی از مشکلات این فناوری محسوب می‌شود.

هوش مصنوعی یکی از نوآوری‌­های جدید و مهم بشر است. این فناوری نوظهور قابلیت‌هایی دارد که قطعا مانند آن را ندیده­‌اید. برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی عبارت است از: ترجمه‌ی خودکار و گفت‌وگو با زبان اشاره، کنترل رسانه­‌ها، جست‌وجو در اینترنت، فیلترکردن رسانه­‌های اجتماعی، تشخیص پزشکی، امور مربوط‌به حمل‌‌ونقل و تبلیغات هدفمند. به‌احتمال زیاد، تمامی جنبه‌­های انسانی و صنایع مختلف در آینده تحت‌تأثیر هوش مصنوعی قرار خواهند گرفت. این تأثیرات می‌­تواند مثبت یا منفی در نظر گرفته شود. مصرف­‌کنندگان روش­‌هایی برای تشخیص میزان و چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در امور مختلف دارند. باوجوداین، اگر هوش مصنوعی در فرایند ایجاد برند به‌کار رفته باشد، تشخیص این موضوع برای مصرف­‌کنندگان ساده نخواهد بود.

اگر هوش مصنوعی به یکی از جنبه­‌های معنی­‌دار جامعه تبدیل شود، مصرف­‌کنندگان ارزش فعالیت‌­ها و تأثیرات هوش مصنوعی را باید تشخیص دهند و درک کنند. همچنین، چگونگی تأثیرات هوش مصنوعی بر آن امور باید به‌واضح بیان شود.

برندسازی هوش مصنوعی

پرسش ابتدایی در ذهن شما ممکن است این باشد: «چرا اساسا هوش مصنوعی باید برندسازی کند؟» اگر قرار است هوش مصنوعی به‌عنوان ابزاری در پس‌زمینه‌ی زندگی ما عمل کند؛ بنابراین، چه نیازی به اعلام وجود آن است؟ چرا باید چنین اطلاعاتی به مصرف­‌کننده داده شود؟

خلق برند همواره عامل اصلی و محور ساخت فرایند غیرشخصی صنعتی و فناوری و سازمانی مرتبط با افراد بوده است؛ به‌ویژه در مواقعی که عملکرد میان شرکت­‌ها ازنظر تولید محصولات و ارائه‌ی خدمات با رقبایشان به میزان کمی متفاوت است. برندها چهره­‌های انسانی هر صنعت و نیز سازوکار اولیه‌ی کسب­‌وکارها برای ایجاد ظاهری متفاوت و بی­‌همتا در نظر مصرف‌کنندگان هستند.

هر برند موفقی خود را به‌واسطه‌ی علائم بصری ازقبیل لوگوها، فونت­‌ها، رنگ­‌ها و... به دیگر افراد معرفی می­‌کند. هر برند با ایجاد تجربه‌ی متفاوت درمقایسه‌با سایر برندها محصول یا خدمت ارائه‌شده‌اش را برای مخاطب ملموس و فهم‌پذیر می­‌کنند. نرمی کفش، صدای موتور، نحوه‌ی بسته‌شدن در، رنگ پوشش قرص، مکانیزم ورود به سیستم، تراشه پنهان در کامپیوتر، جنس ژاکت، صدای هشدار مخصوص و هزاران نمونه‌ی دیگر، همگی می‌­توانند عناصر معنی­‌دار تجربه‌ی مرتبط با برند (علامت تجاری) باشند.

طراحی درک‌ناپذیر

مانع اصلی برندسازی به‌وسیله‌ی هوش مصنوعی این است که به‌گونه‌­ای مهندسی‌شده که برای انسان درک‌ناپذیر است. هوش مصنوعی در بسیاری از مواقع، به‌منظور از‌بین‌بردن ناسازگاری و کاهش آگاهی افراد با فناوری به‌کار برده می‌­شود. برخلاف سایر عناصر برند مانند رنگ­‌ها، آرم­‌ها، متن­‌ها، صداها و سبک­‌های عکاسی، هوش مصنوعی زمانی در برندسازی موفق است که کاملا برای انسان درک‌ناپذیر باشد.

تصور کنید برای صرف شام به رستوران مجللی می‌­روید. پیش‌خدمت کنار میز شما می‌آید و توضیحاتی درباره‌ی غذاهای مختلف و طعم­ و عطرها آن‌ها به شما ارائه می‌­دهد. اکنون تصور کنید پیش‌خدمت مثال ما به هوش مصنوعی تبدیل شود. این هوش مصنوعی چه تجربه‌­ای از طعم یا عطر غذا دارد که به شما ارائه کند؟

شغل پیش‌خدمت انسانی این است که درک کند، تجربه کند، آموزش ببیند و الهام‌بخش مشتریان رستوران باشد. تجربه‌ی شام با هوش انسانی پیش‌خدمت تمام آن چیزی است که هوش مصنوعی ندارد. به‌عبارتِ‌دیگر، تجربه‌ی انسانی درک‌پذیر شخصی و آهسته است.

چندی پیش نتفلیکس جشنی بزرگی به ‌دلیل ساخت موتور جست‌وجوی مبتنی بر هوش مصنوعی برگزار کرد که تخمین زده می­‌شود هزینه‌­ای یک میلیارد دلاری برای این مجموعه قدرتمند به‌همراه داشته است. بااین‌حال، این موتور جست‌وجو برای ما درک‌ناپذیر و ناتوان از برقراری تعامل مناسب با کاربران است. هر برنامه‌­ای که در صفح‌ نمایش نتفلیکس می‌بینید، همان است که هوش مصنوعی برای شما تدارک دیده است.

درباره‌ی نتفلیکس، هوش مصنوعی موفق شده افراد را به محتوای مربوط‌به آن‌ها هدایت کند. این همان دلیلی است که مردم برای خدمات دریافتی‌شان حاضرند هزینه پرداخت کنند. با وجود درنظرگرفتن رابط کاربری آن‌که به بخش ضروری محصول تبدیل شده، به‌احتمال زیاد هیچ‌کس در آینده به خرید اشتراک نتفلیکس علاقه­‌مند نخواهد بود؛ چراکه افراد از سروکله‌زدن با رابط کاربری لذت می‌بردند. هوش مصنوعی نتفلیکس باارزش، اما درک‌ناپذیر است. اگر در زمان تماشای برنامه­‌های نتفلیکس، فردی (همان هوش مصنوعی) ارتباط شما را قطع کند، شاید نیازمند دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت شوید.

نباید فکر کرد تمامی برنامه­‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند هوش مصنوعی نتفلیکس درک‌ناپذیرند. روشی که هوش مصنوعی نتفلیکس ازطریق آن تجربه‌ی افراد را شکل می‌­دهد، به‌طور شگفت­‌انگیزی نامعمول است. این هوش مصنوعی به‌صورت درک‌نشدنی طراحی شده است؛ چراکه اکثر افراد از تماشای محتوای نامرتبط نمایش‌داده‌شده‌ی هوش مصنوعی نتفلیکس لذت می‌­برند. اگرچه هوش مصنوعی تبدیل به بخش جدایی‌‌ناپذیری از نتفلیکس شده؛ اما برای تماشای تلویزیون و فیلم ضروری نیست.