قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

طراحی رابط کاربری سایت

طراحی رابط کاربری تارنما نیازمند آشنایی با تجربه کاربری (UX)، فناوری های طراحی وب، محدودیت های برنامه نویسی و ساختار سیستم های مدیریت درونمایه می باشد. به همین خاطر برای طراحی رابط کاربری یک وب سایت، آشنایی با گرافیک به تنهایی کافی نیست. تیم طراحی و تبلیغات لولسا، طراحی رابط کاربری انواع تارنما ها، وبلاگ ها، مجلس های تبادل نظر و فروشگاه های اینترنتی را به وسیله طراحانی که هم به نکویی با هنر گرافیک و زیبایی شناسی آشنایی دارند و هم با طراحی وب سایت، تجربه کاربری و محدودیت های کد نویسی آگاهانیدن دارند ارائه می دهد.


خدمات طراحی رابط کاربری سایت (UI)

خدمات طراحی رابط کاربری وب سایت، پسندیده وب سایت های پربازدید و بزرگ. تارنما ها الان جایگزین دفاتر و فروشگاه های فیزیکی برند های مختلف شده اند. این سوژه اهمیتی که رابط کاربری وب سایت برای یک برند دارد را بیش از پیش صریح می سازد. لذا ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا این خدمات را با بهترین کیفیت برای مشتریانمان فراهم می آوریم. در خدمات طراحی رابط کاربری، با پروا به نیاز مشتریان ارجمند و با توجه مسائل تجربه کاربری (UX) طراحی چهره می پذیرد. اگر منظور دارید تا طراحی رابط کاربری خاص مربوط به خویش را داشته باشید، این خدمات می تواند برای شما پسندیده باشند.


طراحی رابط کاربری در چهره نیاز مشتریان با پروا به ساختار سیستم مدیریت محتوای آنها صورت می پذیرد. در ضمن حتی در صورت آنکه از یک قالب آماده برای وب سایت خود بهره‌گیری می کنید، ولی هدف دارید تا ظاهری ویژه تر برای آن به هستی بیاورید، این خدمات شما را در رسیدن به این هدف مدد خواهد کرد.


توجه: طراحی رابط کاربری به چهره گرافیکی بوده و شامل فایل های برنامه و کد نویسی شده نمی باشد. پس از گرفتن رابط کاربری می توانید با کد نویسی بر روی قالب تارنما خود اجرا نمایید.


طراحی رابط کاربری ریسپانسیو

طراحی رابط کاربری چیره دست با در نظر دریافت بیچارگی مخاطبین شدنی است. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران تارنما ها از دستگاه های موبایل و تبلت ها کاربرد می کنند، ریسپانسیو بودن طراحی اهمیت ویژه ای دارد. لذا تمامی طراحی ها در سه نسخه می باشند، نسخه موبایل، نسخه تبلت و نسخه دسکتاپ. وانگهی با توجه به اهمیت گوگل به صفحات AMP در صورت بیچارگی مشتریان، امکان سفارش نسخه AMP صفحات نیز برای مشتریان می باشد. خرج سفارش طراحی رابط کاربری نسخه AMP بیست درصد به مبلغ فاکتور اضافه خواهد کرد.


هزینه طراحی رابط کاربری سایت (قیمت و تعرفه خدمات طراحی رابط کاربری سایت)

هزینه طراحی رابط کاربری سایت به شرح پایین می باشد. این هزینه برای تمام مشتریان محترم به چهره یک سان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.