قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهکارهای بالا بردن ویو سایت

دوستان، این تکنیک، توی نسخه دموی مجانی آموزش لینک بیلدینگ و Off-Page SEO هم گفته شده اما با وجود اینکه این تکنیک، به چهره رایگان، تعلیم دیتا شده، هنوز خیلی ها درباره این تکنیک و درک این تکنیک اشتباه می کنند.


از ما می پرسند، ما میخوایم توی کلمه کلیدی خاصی رتبه بگیریم.پس باید ورودی گوگل با اون واژه کلیدی خاص، خریداری کنیم(به طریق ایمن و طبیعی) که مایه افزایش CTR ما بشه و در نتیجه مایه رشد رتبه ما از صفحه دو یا بالاتر به لینک های یک صفحه یک بشه.


اگر شما هم چنین فکری دارید دشوار در اشتباهید!


اگر به پنالتی شدن یا صرف هزینه ای که منجر به نتیجه نشه، علاقه مندید، حتما با کیورد هاتون، ورودی گوگل بخرید.چون به هدررفتن پول شما و افزایش شایستن پنالتی شدن شما کمک میکنه!


اگر می پرسید، بعد کلا نباید ورودی گوگل خرید؟ باز هم در اشتباهید! مشابه این می مونه که چون با چاقو میشه قتل سپریدن داد و به افراد گزند زد، کلا چاقو رو بندازیم دور! همه چیز پیوستگی به چگونگی استفاده شما و تحلیل شما داره.پس با ویدئو به اتفاق باشید.


تکنیک چیه؟

برای افزایش بازدید رایگان در کلمه کلیدی باره نظر، باید ورودی گوگل شما با سرچ اون واژه کلیدی به علاوه برند شما بسیار بشه.جستجوی آموزش لینک سازی سئوروز، باعث ارتقای رتبه آموزش لینک سازی در گوگل میشه.دقت کنید، باعث ارتقای رتبه “آموزش لینک سازی” میشه بدون کلمه سئوروز(برند).

پس نگید ما با سرچ کلمه کلیدی +  برند لینک یک هستیم پس به این چهره نباید ورودی گوگل برپایی کنیم! توی ویدئو در ارتباط با اینکه چرا سرچ واژه کلیدی خالی، خطرناک و در بهترین حالت، بی اثره، صحبت کردیم.


 


در پیوستگی ۸ شرط لازم برای اجرای این تکنیک رو بهش می پردازیم.


۸ شرط اصلی هستی داره برای اینکه بتونید از ورودی های گوگلی که طبیعی نیستند، یعنی خودتون ایجادشون کردید یا خریداری کردید، بتونید بهره‌گیری کنید:


۱- توی سرچ کنسول به عنوان Impression و Click بیفته.نه  فقط آنالیتیکس و آمارگیر ها.

۲-با سرچ کیورد نباشه.با سرچ برند و کیورد + برند باشه.مثلا کیورد شما طراحی سایت هست و برند شما حمید هست، باشه طراحی سایت حمید و البته در لینک های نخست هم باشید در این حالت.در این صورت، CTR  نزدیک  صد درصد طبیعی هست چون کسی که دنبال برند خاصی هست روی اون برند کلیک میکنه.

۳-همزمان با بازدید مستقیم باشه.چون سایتی که مردم برندش رو سرچ میکنن، قطعا بازدید سر راست هم داره.

۴- رضایت کاربر پایین سوال نره.Bounce Rate بالا نباشه.یعنی بعد از ورود به سایت، روی لینک های داخلی کلیک بشه.ماندگاری در صفحه ربطی به بونس ریت(دقیقا تعریف اصلی Bounce Rate) نداره.بونس ریت بالا از این حاصل میشه که کاربر صفحه ای که باز میکنه برای اولین بار، آخرین صفحه ای باشه که از اون سایت می بینه.یعنی کلیک روی لینک داخلی نمیکنه.ولی اگر ماندگاری و کلیک روی صفحات داخلی، هر دو لحاظ بشه، عالیه.

۵- کد واسط نداشته باشه.کد واسط، لو دهندست یا حداقل در الگوریتم های اینده گوگل ممکنه لو بره.چطور ممکنه Impression و کلیک هر سایتی یهو زیاد میشه و دقیقا همون سایت ها، یه request قبل از گوگل به یه آدرس دیگه ای فرستادند؟در حالت طبیعی اینطور نیست.چون خیلی از سیستم ها شما باید یه کدی تو سایتت بذاری لغایت بتونه کار کنه.مگر اینکه خیلی حرفه ای و jquery base این request رو بفرستند که مفتوح بعدها بردباری کشف شدنش توسط گوگل هست.

۶- بازدید ها به بازدید های بازگشتی تبدیل بشن.یعنی پس از چند روز، درصدی از کاربران برگردند به طوری که در یک ماه حدود ۳۰ درصد returning visitor داشته باشید.

۷-گوگل ، ربات بودن یا مصنوعی بودن بازدیدر و تشخیص نده.برای این پیشه باید User ها طبیعی باشن و با دنیای راستین مطابقت داشته باشن.و همینگونه آی پی اون کشور.مثلا توی ایران N درصد فایرفاکس N درصد کروم و هر ورژن هم متفاوت، سیستم عامل ها و Device ها هم متفاوت باشه و با دستگاه های روز و نسبت مرورگرها و دستگاه های روز هم سازگار باشه.این باره هم توی نسخه دموی ۱۰ دقیقه ای مجانی تعلیم لینک بیلدینگ و Off Page، کالبدشناسی کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.