قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

یک فلـش ممـوری خوب چه معیاری باید داشته باشد

ملاک اول: حجم یا ظرفیت فلش شاید اولین چیزی باشه که موقع خرید به آن توجه می کنید. حجم­ های امروزی فلش 2، 4، 8، 16، 32، 64 و 128 گیگابایت است. معمولا ظرفیت­ های پیکان مموری­ها به خاطر تکنولوژی ساخت توان­هایی از شماره 2 هست.

ملاک دوم: نوع رابط که در گذشته USB 1.0 بوده اما امروزه بیشتر USB 2.0 , 3.0 هست که البته نسخه یو اس پی 3 به شرطی که به پورت USB3 وصل شود، سرعت بالاتری خواهد داشت.


ملاک سوم: تنوع ظاهری پیکان که دیگر حرفی توش نمی­ماند و سلیقه­ای هست.


ملاک چهارم: در بعضی ازFlash Memory ها، برنامه­ های جانبی چون U3 یا Utility دیده می شود که بیشتر برای محافظت از اطلاعات روی فلش کاربرد دارد.


ملاک پنجم: مارک تجاری و برند پیکان هم ملاک خیلی مهم هست.


ملاک ششم: گارانتی و خدمات بعد از فروش که حتی بعضی شرکت­ها بر روی بسیاری از حافظه های همراه، گارانتی 3 بار تعویض درصورت خرابی ارائه می­دهند.


ملاک هفتم: خصوصیات ظاهری فلش مثل اندازه، وزن و رنگ هم می­تواند برای خیلی­ ها مهم باشد.


ملاک هشتم: بستر و پلت فرمی که فلش در آن کار می­کند. این ایام دیگر پیکان روی تمام نسخه­های ویندوز، لینوکس و اپل شناسایی شده و به خوبی پیشه می­کند.


ملاک نهم: و البته مهم­ترین عامل گزینش فلش برای خیلی از کاربران، قیمت مناسب فلش مموری هست. تقریبا امروزه با قیمت زیر بیست هزار تومان می­توانید فلش مناسب در بازار پیدا کنید.




یک فلـش ممـوری خوب چه معیاری باید داشته باشد

البته ملاک های تخصصی تری هم می توانید روی جعبه و مشخصات پیکان مموری­ها پیدا کنید، از جمله:


حداقل مدت نگهداری و پایدار گذاشتن داده­ها روی پیکان مثلا حداقل 10 سال، جریانی که پیکان با آن سازگاره مثلا کمتر از 104 میلی آمپر، دمای مناسب کار فلش، مثلا از 10- لغایت 55 درجه سانتی گراد، میزان رطوبت نسبی مثلا از 20 الی 90 درصد.


البته باید اضافه کنیم که شدنی هست یک پیکان ظاهرا متعلق به یک مارک معروف باشد، ولی فلش مموری تبلیغاتی واقعا در سایت آن کمپانی حتی با جستجو هم نتوانید پیداش کنید و این یعنی آن جنس شدنی است تقلبی باشد!

هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی به‌زودی رونمایی می‌شود

اطلاعات هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی در ژانویه سال جاری به بیرون درز کرد؛ ولی با اینکه امسال رو به اتمام است، هنوز اثری از این وسیله‌ی جانبی در بازار مشاهده نمی‌شود. با توجه به اینکه شرکت چینی فوق تاکنون گوشی هوشمند مبتنی بر دی‌دریم روانه بازار نکرده است، به نظر می‌رسد این هدست واقعیت مجازی با سایر برندهای گوشی هوشمند سازگار خواهد بود.

در حال حاضر میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین تنها گوشی‌های هوشمندی هستند که پشتیبانی آن‌ها از هدست واقعیت مجازی دی‌دریم به تأیید رسیده است. همچنین تازه‌واردهای این کمپانی یعنی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به‌زودی به این قابلیت مجهز خواهند شد.

به نظر می‌رسد که هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی یا بخش مهمی از آن به تصویب کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رسیده و اخیرا تصاویری از کنترلر واقعیت مجازی هواوی به بیرون درز کرده است.

تصویر کنترلر هدست واقعیت مجازی هوآوی

این کنترلر همراه با هدست واقعیت مجازی هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این دستگاه بسیار شبیه به کنترلر هدست واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل است و قابلیت‌های جذابی همچون پاسخ به تماس‌های تلفنی ارائه می‌دهد.

هیچ اطمینان کاملی از این که هدست واقعیت مجازی دی‌دریم هواوی (یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب شود) در پایان امسال معرفی خواهد شد یا خیر، وجود ندارد؛ اما احتمال رونمایی از این محصول در اوایل سال آینده در کنگره‌های CES یا MWC بسیار زیاد است.

اپل ۲۵ میلیون ایرپاد در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند

طبق آخرین گزارش KGI و تحلیل‌گیر ارشد آن مینگ‌چک‌کو، پیش‌بینی می‌شود اپل در سال آینده‌ی میلادی، بین ۲۶ تا ۲۸ میلیون ایرپاد وارد بازار کند. تأمین ایرپاد اپل از دسامبر ۲۰۱۶ همواره با مشکل روبه‌رو بوده است و تنها در چند هفته‌ی اخیر شاهد بهبود وضعیت موجودی این محصول هستیم؛ فروشگاه آنلاین اپل برای تحویل این محصول زمان ۱ تا ۳ روزه در نظر گرفته است.

گزارش جدید KGI از ایرپاد اپل به‌عنوان مهم‌ترین محصول جانبی یاد می‌کند. ایرپاد بی‌سیم اپل در حقیقت دورنمایی از جهان بی‌سیم مورد نظر این شرکت را نشان می‌دهد؛ ارائه‌ی محصولی که به‌سادگی با دستگاه جفت شود و شارژدهی مناسبی همراه با قابلیت حمل ساده به ارمغان بیاورد. اپل در تبلیغات مربوط به تعطیلات و اپل واچ ۳ تمرکز خود روی فروش بیشتر ایرپاد را نشان داد.

از نظر مینگ‌چی‌کو، اپل با استفاده از نیروی بیشتر کاری و ایجاد تغییرات در چرخه‌ی تأمین قادر به بهبود زمان تحویل این محصولات خواهد بود. تا مدتی پیش، اینونتک تنها تولیدکننده‌ی ایرپاد اپل به شمار می‌رفت. این کمپانی تایوانی همچنین تولیدکننده‌ی هوم‌پاد اپل خواهد بود؛ بد نیست بدانید عرضه‌ی این محصول با تأخیر روبه‌رو شده است و از اوایل سال آینده‌ی میلادی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود. طبق اعلام اپل، ایرپاد این شرکت شاهد یک به‌روزرسانی کوچک خواهد بود؛ از سال آینده‌ محفظه‌ی نگه‌داری ایرپاد از شارژ القایی با پد شارژ ایرپاور برای استفاده در کنسرت‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

ایرپاد جدید اپل نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

مینگ‌چی کو، تحلیل‎گر برجسته‏‌ی مؤسسه KGI Securities گزارشی مبنی بر عرضه نسل جدید ایرپاد اپل در نیمه دوم سال آینده، منتشر کرده است. این تحلیل‎گر به جزئیات چندانی از تغییرات احتمالی ایرپاد جدید اپل اشاره نکرده است؛ اما ادعا می‎کند که این شرکت از قطعات کوارتز کوچک‌تری استفاده خواهد کرد. همچنین اعلام شده است که ایرپاد جدید، احتمالاً میانگین قیمت فروش بالاتری خواهد داشت.

مینگ‌چی کو به مشکلات مربوط به کمبود هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد نیز پرداخته است. موجودی ایرپادها در فروشگاه آنلاین اپل، به اتمام رسیده است و سفارش‎های کاربران احتمالاً در اوایل ژانویه عرضه خواهد شد.

تحلیل‎گر مؤسسه‌ی KGI Securities ادعا می‎کند که فیبر مدارچاپی منعطف باتری ایرپاد، مشکل اصلی در تولید انبوه هدفون‌ بی‌سیم اپل است. این‌طور که پیش‌بینی شده است، عرضه ایرپاد بی‌سیم با رشد ۱۰۰ درصدی در سال آینده، به بیشتر از ۲۶ میلیون واحد خواهد رسید. مینگ‌چی کو در گزارش قبلی خود، ایرپاد را «مهم‌ترین وسیله جانبی عرضه‌شده از سوی اپل» معرفی کرده بود.

هدفون‌ ایرپاد در اواخر ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد؛ بااین‎حال اپل نتوانسته است بین عرضه و تقاضای کاربران تعادل ایجاد کند. با اینکه موجودی ایرپاد به اتمام رسیده است، شرکت اپل تلاش کرده در طی ماه‌‏های اخیر تولید این هدفون‌‏ را افزایش دهد و به همین جهت، سازنده ثانویه‌ای نیز به تولیدکننده فعلی ایرپاد اضافه شده است.

اپل اینسایدر در گزارش خود، به این موضوع اشاره می‎کند که LuxShare-ICT نیز به جمع تولیدکنندگان هدفون‌ بی‌سیم ایرپاد افزوده شده است. تا پیش از این، اینونتک تنها تولیدکننده هدفون‏‌ ایرپاد به شمار می‎رفت. بااین‌حال اپل به دنبال راهی است تا بتواند بر مشکلات تولید هدفون‎ بی‎سیم خود غلبه کند.

ایرپاد بی‎سیم اپل، ۱۵۹ دلار قیمت دارد و از تراشه W1 بهره می‌گیرد. هنگامی‌که اپل از آیفون‌های جدیدش در ماه سپتامبر رونمایی کرد، کیس جدیدی برای ایرپاد معرفی کرد که ۶۹ دلار قیمت دارد؛ این کیس با پد شارژ بی‌سیم AirPower اپل سازگار است و پد شارژ بی‌سیم کوپرتینویی‌ها می‌تواند آیفون‌های ۲۰۱۷، اپل واچ ۳ و جعبه‌ی ایرپاد را به‌صورت هم‌زمان شارژ کند. البته فعلاً خبری از پد شارژ بی‌سیم جدید اپل نیست؛ اما می‌توان خوش‌بین بود که AirPower در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود. 

KUVRD محافظ لنز همه‌کاره‌ سیلیکونی ارائه کرد

استارتاپ KUVRD محافظ لنز همه‌کاره‌ای عرضه کرده است که برای محافظت از انواع لنز در برابر تهدیدهایی نظیر کثیفی و رطوبت و افتادن‌های جزئی کاربرد دارد. این کاور که ULC نام دارد از سیلیکونی ساخته شده است که قابلیت کشسانی دارد و لنزهای مختلف با اشکال و ابعاد متفاوت را پوشش داده و پشت و جلوی لنزها را کاملا می‌پوشاند.

ویدیوی کوتاه زیر عملکرد این محصول را به خوبی به نمایش می‌کشد:

بر اساس ادعای KUVRD کاور یوال‌سی علاوه بر ضد آب و گردوغبار بودن، از لنزها در برابر ضربه‌های احتمالی نیز محافظت می‌کنند.

یک لایه پوشش یوال‌سی می‌تواند تا حدودی نقش ضربه‌گیر را ایفا کند؛ اما چنانچه عکاسی بخواهد به درجه‌ی بالاتری از مقاومت در برابر ضربه دست پیدا کند می‌تواند از چند لایه کاور یوال‌سی روی هم استفاده کند. این کاورها تاشو بوده و می‌توانند در صورت استفاده نکردن به‌راحتی در فضاهای کوچکی مانند جیب یا کیف جا شوند.

شرکت KUVRD در وبسایت کیک‌استار درخواست حمایت مالی ۲۵۰۰ دلاری ثبت کرده بود؛ این در حالی است که تا‌کنون بالغ بر ۷۲ هزار دلار سرمایه برای این محصول به گرو گرفته شده است. حامیانی که حداقل ۳۰ دلار را به ودیعه می‌گذارند و این کمپین را در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک می‌گذارند به عنوان پاداش دو کاور یوال‌سی دریافت خواهند کرد. عرضه‌ی این محصول به صورت جهانی و از ماه مارس سال ۲۰۱۸ صورت خواهد گرفت.