قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

در هنگام اجاره خودرو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی قصد دارید خودرویی را اجاره کنید، نکاتی را باید مد نظر داشته باشد. این نکات به سه دسته ی نکات قبل از اجاره ماشین ، نکاتی در هنگام اجاره ماشین و نکاتی در هنگام استفاده و تحویل ماشین تقسیم می شوند.


نکات قبل از اجاره ماشین :

با توجه به مقصد و مسیر خودروی مد نظر را برای اجاره انتخاب کنیم.


برای اینکه بتوانیم خودروی مدنظر خود را در رنگ مورد علاقه و روز مد نظر داشته باشیم باید زودتر آن را رزرو کنیم.


حتما به منظور اجاره خودرو از شرکت ها و موسسات معتبر این حوزه خودرو کرایه کنیم.


نکات هنگام تحویل اجاره خودرو بدون راننده :

هنگام تحویل خودرو همیشه از شما مدارکی جهت ضمانت گرفته می شود. یادتان باشد بابت دادن مدارک رسید دریافت کنید.


در هنگام تحویل خودرو با شما قراردادی بمنظور اجاره اتومبیل نوشته می شود که باید به بندهای آن بسیار توجه کنید.


شرایط خاص را حتما از موسسه یا شرکت اجاره دهنده خودرو ، همانند اینکه درصورت خرابی خودرو چه اتفاقی می افتد و یا ... سوال کنید.


در هنگام تحویل خودرو از نظر ظاهری و موتوری تا جای ممکن خودرو را چک کنید تا در هنگام بازگشت به مشکلی بر نخورید.


نکات هنگام اجاره خودرو و زمان تحویل خودرو :

در هنگامی که خودرو دستتان هست قوانین راهنمایی رانندگی را کامل رعایت کنید، وگرنه کلیه جریمه ها برعهده شما خواهد بود.


در روزهای اجاره ماشین، از ماشین خوب نگهداری کنید، هرجایی پارک نکنید، هرجایی توقف مثلا توقف دوبل نکنید.


در روزهای اول، بدلیل اینکه هنوز فرمون خودرو دستتان نیامده، بسیار با احتیاط رانندگی کنید تا خدایی نکرده دچار خسارت نشوید.


از محدوده ای که به اجاره دهنده گفته اید خارج نشوید، کلیه ماشین های اجاره ای به سیستم ردیاب مجهز هستند.

https://iranirent.ir/widding-car/

فلش مموری وینسیک مدل Vpen ظرفیت 16 گیگابایت

با توجه به استقبال گسترده مشتریان در جهت انتخاب فلش مموری به عنوان ماندگارترین و پرکاربردترین هدیه ، برند وینسیک اقدام به تهیه و توزیع فلش مموری خودکاری با ساختاری متفاوت و جالب نموده است. ظرفیت داخلی فلش مموری خودکاری 16 گیگ بوده و دارای سرعت بالا جهت انتقال اطلاعات و وزن کم می باشد. ابعاد این فلش مموری به اندازه یک روان نویس معمولی است بنابراین شما می توانید همیشه آن را به همراه داشته باشید و از آن به عنوان خودکار برای نوشتن نیز استفاده نمایید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده بر روی بدنه فلش مموری دو دکمه تعبیه شده است که باعث منحصربفرد شدن طراحی این مدل فلش مموری شده است. بنابراین با فشار دادن یکی از دکمه ها چراغ سفید رنگ روشن می شود و با فشار مجدد همان دکمه چراغ آبی رنگ ( جهت تشخیص اصالت اسکناس ) مشاهده می گردد و با فشار دکمه دوم لیزر موجود بر روی خودکار فعال می شود که می توانید در کنفرانس ها و سمینارها و موارد دیگر از آن استفاده نمایید. همچنین در قسمت بالای خودکار یک قطعه پلاستیکی تاچ دار تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد به عنوان قلم تاچ روی تمامی گوشی های موبایل و تبلت از آن بهره ببرید. بنابراین شما می توانید با تهیه فلش مموری خودکاری با یک تیر شش نشان بزنید و علاوه بر استفاده به عنوان فلش مموری از قابلیت خودکار، لیزر, چراغ قوه, لامپ تشخیص اسکناس و قلم تاچ موجود بر روی این فلش مموری نیز سود ببرید.

منبع:

اهمیت پاور بانک تبلیغاتی در میان انواع لوازم الکترونیکی

اهمیت پاور بانک تبلیغاتی روز به روز بیشتر می شود. از آنجایی که تکنولوژی های نرم افزاری تلفن همراه پیشرفت روز افزون دارد و به همین دلیل بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد؛ یک تلفن همراه برای شما یک ساعت زنگدار است، تلفن است، دوربین است و شما را به فضای مجازی نیز متصل می کند. همه این استفاده ها باعث شده است که تلفن های همراه و به خصوص ساعت های هوشمند زیادی در طول روز مورد استفاده قرار بگیرند. اما تکنولوژی باتری ها به اندازه گوشی های هوشمند پیشرفت نکرده است و به همین دلیل کمبود شارژ یکی از بزرگترین مشکلاتی است که برای گوشی های هوشمند وجود دارد. این موضوع اهمیت پاور بانک را مشخص می کند. اگر همیشه یک پاور بانک همراه خود داشته باشید دیگر از بابت تمام شدن شارژ تلفن همراه خود نگران نخواهید شد و می توانید به اندازه نیاز خود از تلفن همراهتان استفاده کنید. اهمیت پاور بانک برای برخی از تلفن های همراه بیشتر است، چرا که زمان اتمام شارژ باتری آن ها نسبت به سایر گوشی ها کمتر است.
امروزه برخی از شغل ها در فضا مجازی گسترش پیدا کرده است و فضاهایی مانند اینستاگرام، تلگرام و… یکی از مهم ترین بازارهای هدف آن ها به حساب می آید. تلفن همراه مهم ترین وسیله ارتباط با فضای مجازی است و لازم است که همیشه در دسترس ما قرار داشته باشد. این موضوع نیز اهمیت پاور بانک تبلیغاتی و جایگاه آن در بین وسایل الکترونیکی را مشخص می کند.

اهمیت پاور بانک در زندگی روزمره ما
اهمیت پاور بانک در زندگی

شاید اگر در دهه های قبلی به افراد جامعه گفته می شد وسیله ای وجود دارد که می تواند بدون نیاز به پریز برق تلفن همراه شما را شارژ کند، چندان شگفت زده نمی شدند و بر این باور بودند که می توانند در خانه تلفن همراه خود را شارژ کنند. اما امروزه همه به خوبی از اهمیت پاور بانک خبر دارند.
هرچه روند استفاده از تلفن های همراه هوشمند بیشتر می شود، اهمیت پاور بانک نیز بیشتر می شود. گوشی های هوشمند یکی از ابزارهای اصلی برای برخی از مشاغل به حساب می آیند و به همین دلیل لازم است که همیشه روشن باشند و به اندازه کافی شارژ داشته باشند. حتی امروزه در برخی از خانه ها خبری از خطوط تلفن ثابت نیست و افراد تنها از تلفن های همراه برای تماس گرفتن استفاده می کنند.
اهمیت پاور بانک برای لپ تاپ نیز زیاد است. معمولا لپ تاپ ها سریعتر از گوشی ها باتری مصرف می کنند. به همین دلیل معمولا لازم است در فضایی از آن ها استفاده شود که پریز وجود داشته باشد، در غیر این صورت با به پایان رسیدن شارژ آن مشکلات زیادی به وجود می آید. البته وجود پاور بانک هایی که قابلیت شارژ لپ تاپ را دارند این مشکل را حل کرده است. شما می توانید پاور بانکی داشته باشید که قادر باشد یک تا چند بار لپ تاپ شما را شارژ کند. انواعی از پاور بانک ها وجود دارند که قابلیت شارژ گوشی و لپ تاپ را به صورت همزمان دارند.

اهمیت پاور بانک چه زمانی مشخص می شود؟
اهمیت پاور بانک چه زمانی مشخص می شود؟

دقیقا زمانی که شارژ ندارید و به پریز یا شارژر برای شارژ کردن لپ تاپ خود دسترسی ندارید، اهمیت وسیله پاور بانک را درک خواهید کرد. اگر شغل شما به صورتی است که زمان زیادی را بیرون از فضاهای بسته دارای برق می گذرانید، اهمیت پاور بانک را به خوبی درک می کنید.
پاور بانک تبلیغاتی برای افرادی که اهل سفر هستند نیز وسیله ای ضروری است؛ چرا که امروزه گوشی های هوشمند به عنوان دوربین نیز عمل می کنند و برای ثبت لحظه های سفر به آنها نیاز داریم. سفر جایی است که گوشی برای ما اهمیت زیادی پیدا می کند؛ ما با استفاده از تلفن همراه با عزیزانمان ارتباط برقرار می کنیم، به عنوان پخش موسیقی از آن استفاده می کنیم، عکس هایمان را به اشتراک می گذاریم و… . اهمیت پاور بانک خاص در این موقعیت ها به این دلیل است که کمک می کند تلفن همراه شما همیشه شارژ داشته باشد و روشن بماند.
همانطور که پیش از این گفتیم یکی از مهم ترین فضاها و بازارهای فروش برای تعداد زیادی از مشاغل، فضای مجازی است. در فضای مجازی تقریبا تمام رقبای تجاری شما نیز فعالیت می-کنند؛ به همین دلیل لازم است همواره حواستان به پیج های تجاری و پاسخگویی به مشتریان باشد. حال تصور کنید که شارژ تلفن همراه شما به پایان برسد و بین چند ساعت تا چند روز نتوانید پاسخگوی مشتریان باشید. مسلما تعداد زیادی از آن ها را از دست خواهید داد.
همه این موارد مثال هایی بودند که اهمیت پاور بانک خلاقانه در زندگی روزمره کاری و غیر کاری را مشخص می کنند.

آیا اهمیت پاور بانک به اندازه خرید گوشی است؟ آیا خرید پاور بانک دست کمی از گوشی دارد؟
آیا اهمیت پاور بانک به اندازه خرید گوشی است؟

در قسمت قبل توضیح داده شد که چرا داشتن پاور بانک با ظرفیت بالا به یکی از ضروریات زندگی روزمره ما تبدیل شده است. فرض کنید که قصد دارید یک تلفن همراه جدید خریداری کنید؛ چه ملاک هایی را مد نظر قرار می دهید؟ چقدر حساس خواهید بود؟ از چند نفر درباره آن سوال می کنید؟
خرید پاور بانک با ظرفیت بالا نیز به همین اندازه نیاز به حساسیت دارد. عدم استفاده از پاور بانک  با کیفیت بالا و برند مطمئن، ممکن است باعث آسیب رساندن به تلفن همراه شما شود. این آسیب ها از خراب شدن باتری گوشی شروع می شود و در موارد قوی تر ممکن است باعث سوختن تلفن همراه شما شود! به همین دلیل است که انتخاب پاور بانک خاص حتی به اندازه انتخاب تلفن همراه اهمیت دارد. برای مثال برخی از برندها قابلیت شارژ آیفون را دارند و تعدادی از آن ها برای شارژ اندروید مناسب هستند. همچنین اگر قصد دارید پاور بانکی را خریداری کنید که قابلیت شارژ لپ تاپ و گوشی به صورت همزمان را داشته باشد، انتخاب های متنوعی خواهید داشت.
یکی از مزایای پاور بانک ها این است که برای همه نیازها مناسب هستند. شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود پاور بانک مناسب را پیدا کنید. تنوع در برند، مدل و ظرفیت پاور بانک های موجود در بازار باعث به وجود آمدن این تنوع در قیمت شده است.

واقعا چرا به یک پاور بانک خوب نیاز داریم؟
نیاز شما به یک پاور بانک بستگی به میزان استفاده شما از وسایل الکترونیکی دارد. هرچه کاربرد این وسایل برای شما بیشتر باشد، نیاز شما به یک پاور بانک خاص و خوب بیشتر خواهد بود. البته امروزه وجود یک پاور بانک حتی با ظرفیت کم برای هر شخصی ضروری است؛ چرا که ممکن است اتفاق غیر منتظره ای برای شما بیفتد و به تلفن همراه خود که به دلیل کمبود شارژ خاموش شده است نیاز پیدا کنید.
پاور بانک ها حتی ممکن است در خانه نیز مورد استفاده واقع شوند. به موقعیتی فکر کنید که تلفن همراه هیچ یک از اعضای خانواده شارژ نداشته باشد و پریز خالی برای شما باقی نمانده باشد؛ یا زمانی که می خواهید دراز بکشید، اما به خاطر اتصال تلفن همراهتان به شارژر نمی توانید. در این زمان وجود یک پاور بانک می تواند برای شما شرایط ایده آلی ایجاد کند.

طبق آمار جهانی اهمیت پاور بانک برای چه افرادی بیشتر است؟
آمار جهانی اهمیت پاور بانک برای افراد

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، افرادی که بیشتر از وسایل الکترونیکی استفاده می کنند، بیشتر نیاز به استفاده از پاور بانک دارند. اشخاصی بازاریابان، مشاغل آزاد و مشاغل نوین اینترنتی حتما باید یک پاور بانک خوب با قدرت بالا داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز کارشان باشند و درآمد کسب کنند. بازار و مشتریان آنلاین می تواند تا حد زیادی باعث توسعه کسب و کار شما شود؛ اما توجه زیاد شما را می طلبد. از طرفی شما به سادگی می توانید با استفاده از یک تلفن همراه و در مواقع لزوم پاور بانک در هر زمان و مکانی برای کسب و کار مجازی خود زمان بگذارید. این دسته از افراد طبق آمار جهانی بیشترین استفاده از وسیله پاور بانک را دارند.
اگر جزو این دسته از افراد هستید و هنوز یک پاور بانک خوب تهیه نکردید؛ مسلما تا کنون کمبود آن را احساس کرده اید و بهتر است سریع تر یک پاور بانک مناسب برای خود انتخاب کنید.
منبع:

شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک «S200» یکی از محصولات بسیار پرکاربرد شرکت «سیلیکون پاور» (Silicon Power) است که با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپر روانه‌ی بازار شده و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول 414 گرم است. این پاوربانک تا 5 ولت خروجی دارد و از فناوری‌های شارژ سریع QC پشتیبانی نمی‌کند اما قادر است با شدت‌جریان خروجی بیش از 2 آمپر خود دستگاه شما را سریع‌تر شارژ کند. این دستگاه دارای 2 خروجی با شدت جریان نهایی 2.1 آمپر است که می‌توانند 2 دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کنند. چهار نشانگر LED در این شارژر همراه میزان شارژ را نشان می‌دهد. این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی برای استفاده‌ی افرادی توصیه می‌شود که به دنبال یک شارژر همراه با ظرفیتی بالا هستند. پاوربانک S200 دارای استانداردهای CE-FCC-UN38.3-MSDS است و می‌تواند به‌عنوان شارژری مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

منبع:

https://elobel.com/powerbank/

طراحی رابط کاربری سایت

طراحی رابط کاربری تارنما نیازمند آشنایی با تجربه کاربری (UX)، فناوری های طراحی وب، محدودیت های برنامه نویسی و ساختار سیستم های مدیریت درونمایه می باشد. به همین خاطر برای طراحی رابط کاربری یک وب سایت، آشنایی با گرافیک به تنهایی کافی نیست. تیم طراحی و تبلیغات لولسا، طراحی رابط کاربری انواع تارنما ها، وبلاگ ها، مجلس های تبادل نظر و فروشگاه های اینترنتی را به وسیله طراحانی که هم به نکویی با هنر گرافیک و زیبایی شناسی آشنایی دارند و هم با طراحی وب سایت، تجربه کاربری و محدودیت های کد نویسی آگاهانیدن دارند ارائه می دهد.


خدمات طراحی رابط کاربری سایت (UI)

خدمات طراحی رابط کاربری وب سایت، پسندیده وب سایت های پربازدید و بزرگ. تارنما ها الان جایگزین دفاتر و فروشگاه های فیزیکی برند های مختلف شده اند. این سوژه اهمیتی که رابط کاربری وب سایت برای یک برند دارد را بیش از پیش صریح می سازد. لذا ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا این خدمات را با بهترین کیفیت برای مشتریانمان فراهم می آوریم. در خدمات طراحی رابط کاربری، با پروا به نیاز مشتریان ارجمند و با توجه مسائل تجربه کاربری (UX) طراحی چهره می پذیرد. اگر منظور دارید تا طراحی رابط کاربری خاص مربوط به خویش را داشته باشید، این خدمات می تواند برای شما پسندیده باشند.


طراحی رابط کاربری در چهره نیاز مشتریان با پروا به ساختار سیستم مدیریت محتوای آنها صورت می پذیرد. در ضمن حتی در صورت آنکه از یک قالب آماده برای وب سایت خود بهره‌گیری می کنید، ولی هدف دارید تا ظاهری ویژه تر برای آن به هستی بیاورید، این خدمات شما را در رسیدن به این هدف مدد خواهد کرد.


توجه: طراحی رابط کاربری به چهره گرافیکی بوده و شامل فایل های برنامه و کد نویسی شده نمی باشد. پس از گرفتن رابط کاربری می توانید با کد نویسی بر روی قالب تارنما خود اجرا نمایید.


طراحی رابط کاربری ریسپانسیو

طراحی رابط کاربری چیره دست با در نظر دریافت بیچارگی مخاطبین شدنی است. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران تارنما ها از دستگاه های موبایل و تبلت ها کاربرد می کنند، ریسپانسیو بودن طراحی اهمیت ویژه ای دارد. لذا تمامی طراحی ها در سه نسخه می باشند، نسخه موبایل، نسخه تبلت و نسخه دسکتاپ. وانگهی با توجه به اهمیت گوگل به صفحات AMP در صورت بیچارگی مشتریان، امکان سفارش نسخه AMP صفحات نیز برای مشتریان می باشد. خرج سفارش طراحی رابط کاربری نسخه AMP بیست درصد به مبلغ فاکتور اضافه خواهد کرد.


هزینه طراحی رابط کاربری سایت (قیمت و تعرفه خدمات طراحی رابط کاربری سایت)

هزینه طراحی رابط کاربری سایت به شرح پایین می باشد. این هزینه برای تمام مشتریان محترم به چهره یک سان می باشد.