قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه کلمات کلیدی را آنالیز و انتخاب کنیم

آموزش آنالیز واژه ها کلیدی سئو

برای برگزیدن واژه ها کلیدی محبوب، چند روش وجود دارد که نتیجه آن  نزدیک  مثل خواهد بود اما توصیه می نماییم از تمام ابزارها کاربرد نمایید تا به بهترین نتیجه برسید.


اولین افزار – خود شما یا فرد کارآزموده در جستار پیشه شما

اولین ابزار خود شما هستید! بله شما. بی گمان هیچ سئوکاری و هیچ تارنما آنالیز کننده واژه ها کلیدی، به اندازه خودتان با کلمات و واژگان سایت آشنا نیست. کافیست کمی اندیشه کنید و خودتان را جای کاربری پیمان دهید که میخواهد در گوگل جستجو نماید. برای یافتن بهترین نتیجه چه چیزی را جستجو خواهید کرد؟ حداقل لیستی اختصار از کلمات اصلی و مهم تعبیه کنید چرا که در مراحل پس و ابزارهای پس به آنها بیچارگی دارید.


دومین آلت – پیشنهادات گوگل

دومین ابزار، به کارگیری جستجوی گوگل و پیشنهادات گوگل است. حتما شما هم با این پیشنهادات مقابل شده اید. هنگامی که میخواهید عبارتی را در گوگل جستجو نمایید، پیشنهادات گوگل را درفیلد جستجو خواهید دید.


آموزش آنالیز واژه ها کلیدی


همچنین، در برخی موارد، پیشنهادات گوگل در انتهای صفحه اول بصورت لینک های آبی رنگ و در چند ستون دیده می شود. اینها مواردی هستند که گوگل حدس می زند شما بعنوان یک کاربر، شدنی است منظور شما باشد. حتما این موارد را به لیست قبلی اضافه کنید و برخی از آنها را در سئو سایت خویش بهره‌گیری نمایید.


آنالیز کلمات کلیدی


سومین دست موزه – Google Trends

ابزار سوم هم به گوگل متعلق است. ابزار Google Trends  احد از مواردی است که گوگل برای رسیدگی شاخص محبوبیت کلمات در عقیده گرفته است. البته باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از این ابزار اولا باید حداقل دو کلمه کلیدی داشته باشید، چرا که گوگل ترندز، ابزاری برای مقایسه کلمات با یکدیگر است. ثانیا، گوگل ترندز، برای کلمات ریز و تخصصی احصاء دقیقی به شما نخواهد عدل و کاربرد آن برای واژه ها اصلی است.


ابزار چهارم – google keyword planner

این آلت به راستی برای رسیدگی کلمات و محبوبیت آنها برای استفاده بعنوان ادوردز یا همان تبلیغ گوگلی است و دیتا هایی که با آن توسط خواهید آورد، بر پای بست، تبلیغات در گوگل و محبوبیت واژه ها تبلیغ شده است.  به کارگیری keyword planner ، به انگیزه تحریم احتیاج به روشهای ویژه و در ضمن نرم افزارهای بعید زدن تحریم دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم از این ابزار بگذرید و آلت بعدی را آزمایش کنید


ابزار پنجم – Moz Keyword Explorer

کاوشگر کلمات کلیدی یا keyword explorer متعلق به شرکت moz ، که به رسیدگی کلمات کلیدی شما می پردازد. در آموزش سئو وردپرس رایگان  استفاده از این دست موزه رایگان است. البته احتیاج به یک ثبت اسم اولیه ساده خواهید داشت. شیوه شغل آن به این نحو است که که کلمه اصلی که میخواهید سئو کنید و در واقع موضوع اصلی سایت را وارد می کنید و با یک کلیک ساده، نتایج و بررسی های این سایت برای شما به نمایش در خواهد آمد. از مزیت های این ابزار، بررسی قدرت سایتهایی است که با کلمه باره عقیده شما در صفحه نخست گوگل هستند می باشد. وانگهی اطلاعات دیگری در برگزیدن شما پیمان می دهد که هر کدام به نحوی در فرآیند سئو سایت به شما کمک خواهند کرد. تعلیم به کارگیری این آلت را در نوشتار تعلیم Keyword Explorer سایت moz ارائه کرده ایم که می توانید مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.