قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 25

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

محتوای موجود را برای ساخت لیست به روزرسانی کنید

به روز رسانی محتوای موجود یکی از روش های سرشناس در راهبرد محتوا است که به افزایش شدامد و شفا رتبه بندی سایت کمک می کند. در این شرایط، معمولا محتوایی که در سایت وجود دارد به روزرسانی می شود لغایت به کارگیری آن برای کاربران راحت تر و بهتر باشد. “برایان دین” بنیادگذار سایت Backlinko، با این رویکرد توانسته است نرخ تبدیل سایت خود را از ۰٫۵۴ درصد به ۴٫۸۲ درصد افزایش دهد.


زمانی که به روزرسانی محتوای خود را ابتدا کردید، گوگل نیز به آن پروا می کند زیرا نرخ تعامل با محتوای موجود افزایش پیدا می کند. اگر برای استفاده از این راهبرد آماده هستید، مراحل ذیل را پیگیری کنید:


مرحله اول: در گوگل به تعقیب موضوعات و ایده های قدیمی باشید که می توانید آن را شفا ببخشید. در سایت گوگل کلمه کلیدی مورد نظر  خود را تایپ کنید و سپس  تاریخ را به آن بیفزایید، به عنوان مثال “بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۰”.


نتایج به دست آمده را موشکافی کنید. اگر محتوای جالبی پیدا کردید که بیچارگی به بازنویسی دارد آن را یادداشت کنید. مثلاً در وب سایت Social Media Examiner هستی دارد که ۶ سنه قبل منتشر شده اما در آن زمان محبوب بوده است. با هستی تمامی تغییراتی که در حوزه شبکه های اجتماعی و سئو ایجاد شده است می توانید محتوای موجود را از نو و با پروا به نیازهای معاصر بازنویسی کنید و آن را به روزرسانی نمایید.


مرحله دوم: به دنبال اطلاعاتی باشید که در حال آماده به درد بخور است. پس از اینکه محتوای کهنه را پیدا کردید، مرحله بعدی انجام تحقیق بر روی اطلاعات آن و مطابقت با نیازهای امروزی است. این اطلاعات در ارتقا و به روزرسانی محتوا به شما کمک خواهد کرد.


به عنوان نمونه در ماضی پیمان دریافت در ۱۰ رتبه برتر گوگل شغل سختی نبود، تنها کافی بود بر روی چند واژه کلیدی مانور می دادیم. این دقیقاً تفاوت سئو در گذشته و اکنون است. تفاوتی که روز به روز در حال افزایش بازدید سایت به صورت رایگان  است.


اگر می خواهید نوشتار ای دربارۀ “تحقیق دربارۀ کلمات کلیدی” سپریدن دهید، بهتر است بدانید آخرین به روزرسانی الگوریتم گوگل در چه زمانی بوده است و به روز رسانی بعدی در چه تاریخی صورت می گیرد.  نزدیک  به ۶۹% از سئوی نوین دربارۀ نرخ تبدیل کاربر به مشتری است.


مثال ۱: برای اینکه بتوانید پسینیان اطلاعات را در  مورد سوژه خویش به دست آورید، از گوگل استفاده کنید.  آغاز کلمه کلیدی دلخواه خویش را تایپ کنید و سنه و ماه آن را در منتهی به آن اضافه کنید. مثلا عبارت گوگل پاندا دسامبر ۲۰۱۴ را تایپ کنید.


در تصویر بالا، می توانید واپسین اطلاعات موجود در باره پاندا و سایر الگوریتم ها را به دست آورید. فرقی نمی کند که چه در زمینه ای فعالیت دارید، همیشه می توانید مقاله ای کهنه پیدا کنید و آن را درمان ببخشید.


مثال ۲: طریق کارساز سایر برای به دست آوردن پسینیان اطلاعات در باره موضوعات دامنه تخصصی شما، استفاده از سایت آمازون است. باید بدانید نویسندگان در چند سال پسین (یا حتی چند ماه اخیر) چه مطالبی در مورد موضوع شما منتشر کرده اند.


خوب فرض کنید می خواهید مقاله ای در مورد اتوماسیون بازاریابی بنویسید. بی گمان برادر دارید محتوای شما مشابه یک ویروس در کل جا منتشر شود، ترافیک زیادی وارد سایت کند و رتبه سایت شما را درمان ببخشد.


برای اینکار به سایت آمازون بروید و جستار خود را به همراه ۲۰۱۵ تایپ کنید (مثلا اتوماسیون بازاریابی ۲۰۱۵). موتور جستجوی آمازون هزاران کتاب در مورد سوژه انتخابی شما پیشنهاد می کند.


حالا بر روی کتاب مورد عقیده کلیک کنید. هدف شما مطالعه فهرست کتاب و مقدمه آن است. اینکار نیاز به صرف خرج ندارد.


در مرحله بعدی باید از محتوای موجود ایده بگیرید. اینکار نیز بسیار ساده است. کافیست  نسخه پیش نمایش کتاب را  انتخاب کنید.


این شیوه یکتا از بهترین روش ها برای نگارش محتوای عمیق برای به دست آوردن شدامد است. در باره طولانی بودن محتوای خود نگران نباشید. سایت serpIQ بیش از ۲۰۰۰۰ نتیجه جستجوی موتورهای جستجوگر را تجزیه و تحلیل کرده است. این مکشوف ها نشانه می دهد صفحاتی که رتبه بندی خوبی در نتایج گوگل دارند اغلب از ۲۰۰۰ کلمه محتوا دارند.


همانطور که می دانید تارنگار نویسی یکتا از بهترین روش ها برای به دست آوردن مشتریان آنلاین است. بر بنیاد پژوهش ها سایت HubSpot، تارنگار نویسی بازرگانی فعال، ۶٫۹ برابر بازدیدکننده اکثریت نسبت به دیگر انحاء کسب می کند.


زمانی که به طور مداوم محتوای مفید در وبلاگ یا وبسایت خود منتشر می کنید، کسان نیز آن را به اشتراک خواهند گذاشت و زمانی را برای مطالعه آن صرف خواهند کرد. این دقیقا همان تعاملی است که صاحبان سایت به پیگیری آن هستند. گوگل نیز سررسید بازدید از سایت را به دقت تعقیب می کند.


اگر به استراتژی محتوای خویش پایبند باشید، پس از مدتی جایگاه خوبی در رتبه بندی گوگل برای کلمات کلیدی طولانی (دم دراز) پیدا خواهید کرد و این باره اصلاً به لینک سازی وابسته نیست.


مرحله سوم: سرتیتر و عنوان پسندیده انتخاب کنید. زمانی که در حال به روزرسانی و ارتقای درونمایه هستید، عناوین جذاب بنویسید. اینکار شما را مطمئن می سازد که کاربران بر روی محتوای شما کلیک می کنند، مقدمه را می خوانند، در صفحه مورد عقیده باقی می مشابه و در نهایت عضو خبرنامه شما می شوند.


یکی از مهم ترین بخشی هایی که به هنگام نگارش یک درونمایه باید دلخواه پیمان گیرد، عنوان یا همان تیتر است. یک پژوهش پرتو می دهد که ۸۰% کسان در ابتدا عنوان را می خوانند و ۲۰% درصد از کسان در ابتدای پیشه کل مقاله را مطالعه می کنند.


سایت Upworthy نیز دریافته است که عناوین مناسب و جذاب، ۱۶% ترافیک اکثریت تولید می کند. زمانی که می خواهید عناوین جذاب و سودمند بنویسید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


عنوان شما باید کمتر از ۵۵ کاراکتر باشد.

از اعداد نیز در عنوان خویش کاربرد کنید. افزودن اعداد به عناوین می تواند ۳۶% کلیک اکثریت فرآوری کند.

کلمه کلیدی اصلی که می خواهید با آن رتبه ای داشته باشید را در عنوان پُست خود ذکر کنید.

قبل از به کار بردن واژه کلیدی در عنوان، قصد و نیت آن را فهم کنید.

برای مثال، عبارت “از کجا می تاب کیندل فایر را به صورت آنلاین خریداری کرد؟”


تنها یک دلیل برای جستجوی این کلید کلمه هستی دارد. افرادی که این عبارت را جستجو می کنند می خواهند یک محصول را به چهره آنلاین خریداری کنند، نه به صورت حضوری.


مثال دیگر، “عبارت کلیدی رسیدگی دوربین های ضد آب DSLR” است.


این کاربران نیز به پیگیری تفاوت های موجود در دوربین های ضد آب DSLR هستند. این دسته از کاربران محصول را در همان لحظه خریداری نمی کنند زیرا برگزیدن خویش را هنوز قطعی نکرده اند.


یک عنوان پرمفهوم بهتر از یک عنوان چشم گیر است. به عنوان مثال مقاله ای با عنوان “چگونگی تاسیس یک فروشگاه اینترنتی” بازدیدکننده بیشتری را نسبت به مقاله ای با عنوان “چگونه از فروشگاه خویش درآمد میلیونی داشته باشیم؟” دارد.

 برای انتخاب عنوان کوشش کنید به صورت”معلوم و فاعلی” بنویسید، نه “مجهول و مفعولی”. به عنوان مثال عنوان”چگونه در عرض ۳۰ روز ترافیک اکثریت به سمت سایت جذب کنیم؟ ” بهتر از عنوان “به دست آوردن شدامد طبیعی از طریق محتوا در ۳۰ روز” است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.